søg menu

ERHVERV

Uanset om I mangler et sted til dit næste mødekonferencejulefrokost eller et andet arrangement, har Godsbanen de ideelle faciliteter. Vi tilbyder alsidige lokaler, der gør det muligt at afholde både små og store arrangementer – fra 4 til 800 personer. 

Den unikke arkitektur i den historiske godsbanegård skaber en rå og kreativ stemning, der giver en helt særlig ramme om jeres arrangement. 

Der er flere muligheder for parkering omkring Godsbanen samt nem adgang med offentlig transport – enten med bus til døren eller blot 10-15 minutters gang fra Banegårdspladsen og Rutebilstationen.  

Ønsker I at tilføje et kreativt indspark, tilbyder Godsbanen planlagte pauser i samarbejde med husets egne aktører. Desuden videreformidler vi gerne oplysninger til nærliggende hoteller, hvis I har brug for overnatning. 

Download PDF-oversigt over lokaler, priser og forplejning her

 

FORPLEJNING

Ønsker I at forkæle jeres gæster med en indbydende morgenmad, frokost eller middag under jeres arrangement, kan Godsbanens restaurant GODS sørge for dette. Med fokus på økologi, lokale råvarer og velsmag formår GODS at skabe nærvær og samvær omkring maden.

Hvad enten I ønsker kaffe/te og morgenmad til jeres møde eller en 3-retters menu til en konference, kan GODS lave det til jer. Priser fra 88 kr. pr. pers. (ekskl. moms).

For forslag til menuen kontakt GODS på info@restaurantgods.dk eller ring på +45 31 41 20 22 

 

Vi er altid behjælpelige med at imødekomme jeres ønsker og sikre, at jeres arrangement bliver en succes! Vi glæder os til at danne rammerne for jeres næste arrangement! 

KONTAKT
booking@godsbanen.dk

+45 8940 9936
Man – tors: 9 – 14

OPRET DIG SOM BRUGER
Følg linket her – for en nemmere booking

FAQ
Følg linket her – og få svar på ofte stillede spørgsmål om Godsbanen